Facebooki bännerreklaam

Facebooki bännerreklaam on parim võimalik bännerreklaam Eestis. Seda kinnitavad meie sajad läbiviidud kampaaniad. Selle võlu ja edu peitub väga täpses sihtimises ja inimeste Facebooki kasutamise lembuses. Olgem ausad, kes meist pole avastanud ennast liiga palju Facebooki uudistevoogu kerimas. Ja isegi kui Sa ei kuulu nende 600 000 Eesti Facebooki kasutaja hulka, siis Sinu kliendid on seal kohe väga kindlasti, ka B2B kliendid!

 

Milleks kasutada

  • Päringute arvu suurendamine
  • Müükide arve suurendamine
  • Brändiväärtuse suurendamine

Näidisarvutus

  • Eelarve 1000€
  • Tuhande näitamise hind (CPM) 3€
  • Klikihind (CPC) 0,5€
  • Klikkidest päringuks (conv.) 2%
    => 333 333 reklaami kuvamist
    => 2000 klikki reklaamil
    => 40 müüki

Facebookis uuesti turundamine

Facebookis on võimalik näidata reklaame inimestele, kes Sinu ettevõtte kodulehte külastanud on (remarketing). See on väga võimas relv kuluefektiivseks reklaamide sihtimiseks. Lisaks kodulehe külastajatele on võimalik näiteks sihtida ka inimesi Sinu kontaktibaasis e-posti aadressi või telefoninumbri järgi. Päriselt ka! Tulemused räägivad enda eest.

 

Milleks kasutada

  • Tehingute sulgemine (closamine)
  • Püsiklientidele pealemüük
  • Brändiväärtuse suurendamine

Näidisarvutus

  • Eelarve 1000€
  • Tuhande näitamise hind (CPM) 2€
  • Klikihind (CPC) 0,3€
  • Klikkidest päringuks (conv.) 2%
    => 500 000 reklaami kuvamist
    => 67 müüki

Facebook võimendatud postitused

On teata-tuntud info, et Sinu ettevõtte fännilehe postitused ei jõua kõigi fännide uudistevoogu. Facebooki postituste võimendamine (boost post) võimaldab seda teha. Ja enamgi – võimalik on suunata oma postitust ka kindlaks määratud sihtgruppidele või näiteks kõigile kodulehe külastajatele. Postituste võimendamine tagab selle, et Sinu kirjutatud sisukad postitused ka inimesteni jõuavad, mitte ei jää vaid Sinu ja ettevõtte fännilehe seinale.

 

Milleks kasutada

  • Oma sihtgupi kõnetamine
  • Brändiväärtuse suurendamine

Näidisarvutus

  • Eelarve 1000€
  • Postitusel klikkimise hind 0,4€
    => 2000 klikki reklaamil
    => 100 uut fänni
    => 100 postituse meeldimist
    => 30 postituse jagamist

Facebook fännilehe reklaam

Ei ole oluline, kas Sul on Facebookis 100, 1000 või 10 000 fänni – oluline on, kas need inimesed ka tegelikult Sinu teenuste või toodete vastu huvi tunnevad. Facebooki fännilehe reklaamidega (page like) on võimalik jõuda defineeritud sihtgrupini kasutajate huvide, vanuse, soo jms järgi ning seeläbi suurendada oma kvaliteetset fänni/kliendibaasi.

 

Milleks kasutada

  • Fännide arvu suurendamine
  • Brändiväärtuse suurendamine

Näidisarvutus

  • Eelarve 1000€
  • Tuhande näitamise hind (CPM) 3€
  • Uue fänni hind (CPC) 0,5€
    => 333 333 reklaami kuvamist
    => 2000 uut fänni

Facebooki videoreklaam

Kui oled investeerinud oma aega ja raha ettevõttele video tegemiseks, siis oleks patt seda mitte inimestele näidata. Facebooki videoreklaamid võimaldavad soodsalt mitmete tuhandete vaatajateni jõuda. Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna, mida veel üks video öelda võib?

 

Milleks kasutada

  • Brändiväärtuse suurendamine
  • Suurel hulgal inimesteni jõudmine

Näidisarvutus

  • Eelarve 1 000€
  • Video vaatamise hind (CPV) 0,03€
    => 33 333 video vaatamist

Facebook kontaktide kogumine

Tugev klientide kontaktibaas on ettevõttele väga oluliseks varaks. Facebooki kontaktide kogumise (lead ads) reklaam võimaldab Sul koguda kasulikke klientide kontakte otse läbi Facebooki vaid paari klikiga. Võimalda klientidel saada kasulikku infot Sinu ettevõtte kohta ning suurenda oma kontaktibaasi suurema vaevata. Hakka kontakte koguma juba täna.

 

Milleks kasutada

  • E-posti aadressite kogumine
  • Telefoni numbrite kogumine

Näidisarvutus

  • Eelarve 1000€
  • Klikihind (CPC) 0,5€
  • Klikkidest kontaktiks (conv.) 20%
    => 400 uut e-posti aadressi / telefoni numbrit

Teised meist

 

„Maksimaalse tulemuse saavutamine”

AlterMedia aitas meil leida toimivad onlinelahendused oma tarkvara rahvusvaheliseks turundamiseks. Nende loodud kampaaniad olid hästi planeeritud ning reklaamide jooksev kohandamine tagas maksimaalse tulemuse. Esiletoomist väärib läbipaistev ja ülevaatlik aruandlus kogu kampaaniaperioodi vältel.

— Henno Olljum, Miratag.com tegevjuht

„Personaalne lähenemine ja tulemustele orienteeritus"

Meie koostöö AlterMedia-ga pole olnud veel märkimisväärselt pikk, aga hindan kõrgelt AlterMedia meeskonna kiiret, professionaalset ja operatiivset reageerimist meie, kui kliendi soovidele ning AlterMedia poolt pakutud efektiivsetele lahendustele. Personaalne lähenemine, tulemustele orienteeritus ja samas ka praktiline mõtteviis on küljed, mis teevad AlterMedia meeskonnast igati meeldiva koostööpartneri.

— Kaja Urb, BBQ Catering OÜ turundusjuht

„Olen hetkel tulemustega ülirahul"

Olen hetkel tulemustega ülirahul. Näen, et kulutatud reklaamiraha kannab vilja ja tõesti toob raha ka meie majja. Hoiame vähemalt seda taset ja tehke edasi seda, mida te hetkel teete, sest see toimib. Muidugi alati saab veel paremini :)

— Danel Niinemäe, FS Teenused OÜ juhatuse liige

 

Soovid abi Facebooki reklaamide tegemisel?

Facebookis reklaamide tegemine võib esmapilgul lihtne tunduda. Fakt on aga see, et seal on võimalik nii raha kaotada kui ka raha teenida. Kõik oleneb strateegiast, teostusest ja kampaania manageerimisest.

Facebooki võimalused on tegelikult väga suured, sh:

  • 12 kampaania tüüpi
  • 7 sihtgrupi loomise viisi, mis omakorda jagunevad sadadeks alamvalikuteks
  • 5 reklaamide positsiooni
  • 4 kampaania panuste optimeerimise viisi (nii automaatselt kui ka manuaalselt)
  • 2 reklaamiformaati kolme meedia tüübiga

Facebooki reklaami strateegiate loomine, elluviimine ja efektiivne manageerimine on meie leib. Jagame seda hea meelega ka Sinu ettevõttega. Kõik, mis selleks tegema peab, on meiega kontakti võtta. Tee seda juba täna, sest Sinu konkurendid on Facebookis juba ammu!