Google AdWordsi otsingureklaam 

Google AdWordsi otsingureklaam (Google search) võimaldab Sinu ettevõttel olla klientidele nähtav just siis, kui nad otsivad Google'ist Sinu pakutavaid tooteid või teenuseid. Maksad vaid siis, kui nad klikivad Sinu veebisaidi külastamiseks või näiteks helistavad teile. Google AdWords näitab, kui paljud inimesed Sinu ettevõtte reklaame näevad ja mitu protsenti neist Sinu veebisaidi külastamiseks klikib. Meil on võimalik mõõta isegi reklaamide tulemusel veebisaidil tehtavaid tegelikke müüke ja reklaami kasumlikkust.

 

Milleks kasutada

  • Müükide arvu suurendamine
  • Päringute arvu suurendamine

Näidisarvutus

  • Klikihind 0,4€
  • Eelarve 1 000€
  • Klikkidest päringuks (conv.) 2%
    => 50 müüki

Google'i bännerreklaam

Google’i bännerreklaam (Google Display) võimaldab Sinu ettevõttel olla klientidele nähtav enam kui 2 miljonil leheküljel internetis. Reklaame on võimalik suunata väga täpsele sihtgrupile vastavalt nende demograafilistele andmetele, käitumisharjumustele, huvidele ja veebilehtedele, mida nad külastava. See tagab võimaluse saada just kõige kasumlikumaid kliente Sinu ettevõtte kodulehele.

 

 

Milleks kasutada

  • Brändiväärtuse suurendamine
  • Suurel hulgal inimesteni jõudmine

Näidisarvutus

  • Eelarve 1 000€
  • Tuhande näitamise hind (CPM) 0,5€
    => 2 miljonit reklaami kuvamist

Google'is uuesti turundamine

Uuesti turundamine (remarketing) võimaldab näidata reklaame inimestele, kes on varasemalt juba Sinu kodulehte külastanud ja näidanud huvi Sinu toodete või teenuste vastu. Uuesti turundamine peaks olema oluline osa iga ettevõtte turundusplaanis. Iga turundaja ja ettevõtte juht teab seda, et ostuotsuseid ei tehta alati esimese juhusliku reklaami põhjal – inimesel peab olema ettevõttega mitmeid kokkupuuteid. Seega valmistame Su potentsiaalsed kliendid ostuks ette ning suurendame brändi väärtust.

 

Milleks kasutada

  • Tehingute sulgemine (closing)
  • Püsiklientidele pealemüük
  • Brändiväärtuse suurendamine

Näidisarvutus

  • Eelarve 1 000€
  • Tuhande näitamise hind (CPM) 0,5€
  • Klikihind (CPC) 0,2€
  • Klikkidest päringuks (conv.) 1%
    => 2 miljonit reklaami kuvamist
    => 50 müüki

Google Gmaili reklaam

Gmaili reklaamid (GSP – Gmail Sponsored Promotions) võimaldavad Su ettevõttel oma sõnumiga jõuda eraisiku Gmaili postkasti. Teades, et meiliturundus on üks suurema ROI-ga turunduskanaleid, siis lahendus on selle järjekordne tõestus. Sihtgrupi leidmine on sarnane Google Display reklaamidele: demograafia, märksõnad, teemad, asukoht, seadmed jms. Eriti põnevaks teeb sihtimise asjaolu, et võimalik näiteks ka sihtida kasutajaid, kes saavad Sinu konkurentidelt e-kirju.

 

Milleks kasutada

  • Müükide arvu suurendamine
  • Brändiväärtuse suurendamine

Näidisarvutus

  • Eelarve 1 000€
  • Tuhande näitamise hind (CPM) 8€
  • Klikihind (CPC) 0,1€
  • Klikkidest päringuks (conv.) 0,5%
    => 125 000 reklaami kuvamist
    => 10 000 klikki reklaamil
    => 50 müüki

Google YouTube videoreklaam

Videoturundus on tugevas kasvutrendis – see on fakt. YouTube’i videoreklaamid võimaldavad näidata oma videot enne teisi videoid, nende kõrval või YouTube’i otsitulemustes. Maksta tuleb ainult reaalsete videovaatamiste eest (min 30 sekundit videot vaadatud või klikitud). Videot saab suunata sihtgrupile vanuse, soo, huvide jms järgi.

 

Milleks kasutada

  • Brändiväärtuse suurendamine
  • Suurel hulgal inimesteni jõudmine

Näidisarvutus

  • Eelarve 1 000€
  • Video vaatamise hind (CPV) 0,03€
    => 33 333 video vaatamist

Teised meist

 

„Personaalne lähenemine ja tulemustele orienteeritus"

Meie koostöö AlterMedia-ga pole olnud veel märkimisväärselt pikk, aga hindan kõrgelt AlterMedia meeskonna kiiret, professionaalset ja operatiivset reageerimist meie, kui kliendi soovidele ning AlterMedia poolt pakutud efektiivsetele lahendustele. Personaalne lähenemine, tulemustele orienteeritus ja samas ka praktiline mõtteviis on küljed, mis teevad AlterMedia meeskonnast igati meeldiva koostööpartneri.

— Kaja Urb, BBQ Catering OÜ turundusjuht

„Olen hetkel tulemustega ülirahul"

Olen hetkel tulemustega ülirahul. Näen, et kulutatud reklaamiraha kannab vilja ja tõesti toob raha ka meie majja. Hoiame vähemalt seda taset ja tehke edasi seda, mida te hetkel teete, sest see toimib. Muidugi alati saab veel paremini :)

— Danel Niinemäe, FS Teenused OÜ juhatuse liige

„Maksimaalse tulemuse saavutamine”

AlterMedia aitas meil leida toimivad onlinelahendused oma tarkvara rahvusvaheliseks turundamiseks. Nende loodud kampaaniad olid hästi planeeritud ning reklaamide jooksev kohandamine tagas maksimaalse tulemuse. Esiletoomist väärib läbipaistev ja ülevaatlik aruandlus kogu kampaaniaperioodi vältel.

— Henno Olljum, Miratag.com tegevjuht

 

Soovid abi Google AdWordsi reklaamidega?

Google AdWordsi otsingureklaamidest on enamik ettevõtjaid kuulnud. Paljud ka katsetanud. Vähesed aga seda edukalt teinud. Põhiline põhjus on puudulikus ettevalmistuses ning pea olematus kampaania manageerimises. Tagatipuks puuduvad ka suurel osal reklaamijatest goal’id ehk ei seadistata ning jälgita reaalseid tulemusi päringute / müükide näol. Kui seda mitte teha, siis suure tõenäosusega ebaõnnestub enamik kampaaniatest, kuna puuduvad mõõdikud kampaania optimeerimiseks ja tulemuste hindamiseks eurodes.

Oleme Google AdWordsi reklaamidega tegelenud alates 2008. aastast. Teame, mis seal töötab ning kuidas tulemusi mõõta ning maksimeerida. Võta meiega ühendust, kui otsid usaldusväärset ja professionaalset AdWordsi partnerit.